Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~papilio15 | użytkownik

imię i nazwiskoMegg adresOpole zarejestrowany10.03.2008 @17:43:58 ostatnio na stronie30.03.2012 @14:48:24

O sobie może nie będę pisać, bo do tego nie przywykłam.... lepiej wyrażą to słowa poety:

Jestem wariatem - tak mi mówią
Bo nie palę, nie chleję, nie ćpam
Bo seks traktuję poważnie
Jestem anormalnie wytykany palcami
Gdyż nie mam wielu twarzy
I zapominam o sobie
Gdy okazuję uczucia
Wiesz co Świecie!
Pięknie jest być wariatem
Z czasem ludzie się przyzwyczajają
A ja sam wciąż jestem wolny...

ps. amatorka!!!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty48 komentarze674 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~juliaszek7676    10.12.2008 @17:56:40
Dziekuje za odwiedzinki
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~zabka08    10.12.2008 @17:22:31
bardzo dziękuję za podpowiedz.....większość swoich prac tak znakuję filigranami ponieważ wtedy idealnie wkomponowują się do miejsca w internecie gdzie je sprzedaje ...dziękuje za komentarz
~lukas605    23.11.2008 @14:50:52
dzięęki zapraszam w przyszłości
_______
Podziękuj oceniając moje zdjęcie
~zaintrygowanaa    06.11.2008 @16:32:38
dzięęki
~natuch15    04.11.2008 @21:15:35
Dzięki
_______
Zamiast "DZIEKUJE" za każdym razem wolałabym szczerą opinię mojej galerii. Odpłacam się tym samym.

"Gdyby tak można sfotografować nasze sny!"Emil Cioran
~fredmadison    30.10.2008 @12:20:15
ciekawe pomysly, tematy,ale popracuj nad kadrowaniem, bo to jest minus na wielu zdjeciach
pozdrawiam!
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~jotka1980    30.10.2008 @12:19:30
dziekuje,]
~8dzienTygodnia    21.10.2008 @23:03:43
"czytanki"
_______
Jeśli zechcesz poświęcić chwilę krytykuj konstruktywnie! http://8dzientygodnia.digart.pl/digarty
Dziękuje za uwagę
~8dzienTygodnia    21.10.2008 @15:12:33
no proszę
dobry gust
_______
Jeśli zechcesz poświęcić chwilę krytykuj konstruktywnie! http://8dzientygodnia.digart.pl/digarty
Dziękuje za uwagę
~8dzienTygodnia    20.10.2008 @19:32:02
Olesno
_______
Jeśli zechcesz poświęcić chwilę krytykuj konstruktywnie! http://8dzientygodnia.digart.pl/digarty
Dziękuje za uwagę
~starlfur    17.10.2008 @14:16:16
dziewczyna z perłą
_______
"co z tego ze zdjecia nie potrafią kłamać
jezeli kłamcy potrafia robić zdjęcia"
~lolekziomxD    14.10.2008 @09:23:59
igdy bym na to nie wpadła ok ani mru mru pozdr
_______
czasami mam ochotę powiedzieć ci wypier*****
~lolekziomxD    13.10.2008 @18:57:43
no niestety nie znalazłam :/ a może powiesz mi co to za roślina? pozdr :P
_______
czasami mam ochotę powiedzieć ci wypier*****
~RadeXxX    13.10.2008 @13:45:50
Kazdy ma swoje wyobrazenie jak ma zdjecie wygladac jesli tylko ten efekt zamierzony to OK
_______
**Ocena "dobra" oznacza, że zdjecie jest dobre.
Ten serwis zszedl na psy...masakra
http://radexxx.digart.pl/digarty
~sextraits    13.10.2008 @13:39:54
wiem,wiem, ja sobie żartuję przecież
~lolekziomxD    11.10.2008 @22:07:04
poszukam w atlasie xD ale jutro xD bo dzisiaj mi sie nie chce xD pozdr ;P

ostatnio edytowane: 2008-10-11 22:07:22
_______
czasami mam ochotę powiedzieć ci wypier*****
~anusiag192    11.10.2008 @22:04:17
Dzieki
~lolekziomxD    11.10.2008 @22:03:47
to nie mam pojęcia co to jest xD ;P
_______
czasami mam ochotę powiedzieć ci wypier*****
~patula930    09.10.2008 @20:13:42
jedynie co mnie w niej wkurza to jej skłonności do tarzania w wiadomo czym xD;P;P a tak to jest wyjatkowo grzeczna ^^ nie szczeka, nie gryzie, nie wyje, przyjacielska z rezsta jak kazdy husky dodaje do obserwowanych ^^
_______
pozdrawiam - beznadziejna amatorka ;*
~yahubw    09.10.2008 @17:39:02
~RosaCanina    08.10.2008 @12:14:09
profilowe fajne
_______
zapraszam do obejrzenia mojej kolekcji
~mimosa    07.10.2008 @09:44:52
hej, dzięki i miłego dnia
~CZARnawa    06.10.2008 @17:05:48
dziękuję
_______
" Love is irrational. The more you love somebody, the less anything makes sense. " - New Moon.
~zbuntowana2    06.10.2008 @17:01:11
dzieki
~samotniczka    03.10.2008 @22:32:36
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt